Dec 30, 2010

saya bukan lagi pemandu haram :)

tengok tajuk punn mesti da tau kan pasal ape post niii. yeaahh, semalam saya pegi test jpj utk kali yang kedua memandangkan jpj yang kali pertama saya kntoi bukit. ayoyoyo, teuk kan. maybe sebab cuak sangat kt atas tuu timee tuu. tapi jalanraya saya pass, so semalam saya cume ambik jpj untuk bukit parking and 3 pointer. and and tak sia-sia saya tunggu 3 jam untuk test jpj. and lepas 5 minit test, dengan gembira nyeee menyatakan saya passs jpj! wahhh, bukan pemandu haram lagi okey :) seronok gle feeling lepas lulus tuuu. rase cam bru dpt result 4flat,hehehe (beria kau zatii cakap -.-') .okey so, korang my loveeely peeps yang bakal ambik jpj in the future, best of luck okey. ambik bia sekali jee, jangan jadi macam saya, panik tak tentu pasal. kan da kene repeat and da tentu laa kene kua duet lagi. haisssh, kaya jpj lame2 tauu kalau cmniii! :) tapi ape ape punn, encik encik jpj yang hensem, thanks banyak banyak luluskan saya! :) psssstt, mama ayah taknak bagi adik drive g terengganu ke? :pp 

slip keputusan jpj. 




da lame tak dapat slip kertas  camniii since lepas spm dulu :DD yelaa, examination slip uitm punn pakai email jee kan. so tu yang excited dapat slip kertas niii! :)

legal driver speaking :)

3 comments:

  1. ohhhh congrats ;)) boleh la meronggeng kat ampang. haha

    ReplyDelete
  2. omg! congratulations,hun! :) lepas ni bawak I jalan.. :)

    ReplyDelete
  3. queee: thnks babe! ooo nnt cuti, aq try stdy jln
    kt ampang pastu bley laa aq ambik ko and
    kte meronggeng sme,hehehe :DD

    tiraa: hehee..thnks honey! :) nnt i bawak u jlan2 kl okey..cant wait to meet u syggg! :)

    ReplyDelete