Dec 27, 2010

quick contest :)

nii second timeee saya masuk contest through blog. and of course trima kasih banyak banyak kepada yang tagged saya utk enter contest niii, name dieee qurratu'aini wajihah ahmad kushairi, thanks alot babe! :) contest niii sangat mudah senang cepat dan pantas. okey, untuk maklumat lanjut diee, korang boleh klik sini okeyy: owner contest.

introducing, contest muslimah anggun 2

a) first rule - banner contest.


nii banner diee, wajib letak okey korang. orang dalam gamba tuu, owner contest nii. she's preety yaww! :)

b) second rule - gambar paling sopan anda.


name puunn contest muslimah anggun kan, so mestila kene sopan sopan sikit. so, dalam banyak banyak gamba yang saya pena tangkap, nii laa gamba yang saya rase paling ayu  and and sopan saya ade! :) harap orang lain punn tengok gamba nii sebagai sopan laa jugak ;p

c) third rule - satu ayat menggambarkan diri anda.
"bertudung bukan kerana takut dimarahi ibubapa kaum keluarga mahupun kerana
hipokrit,tetapi biarlah bertudung niat kerana ALLAH dan ikhas dari hati untuk menutup aurat."

* ada kisah disebalik ayat saya ini. tapii biarlah rahsia :)

d) last sekali, tagiing timeee. jom tengok, 3 girlfriend mana yang saya tagged :)

     -afiqah shukri
     -atira aidil
     -izaty mardziah 


girls, due date is on 30december2010 at 10am :)


saya saya, nurizzatifarhana :)


No comments:

Post a Comment