Sep 6, 2010

raya raya :DD


selamat harii raya semua!!!

kalau nak listkan nk mntk maaf kt spe2,
mmg laa smpai malam rye punn blm tntu abs.
so,kat sini juz rngkaskan laa eh.
harap2 diterima :))

this is dedicated to:
mama ayah,syed hussein,sepupu sepapat,
makcik pkcik,kawan2 yang jao dekat tak kesa lme baru,rpat ke tak,
and untuk sme yang kenal saya(cewah,jd perasan jap).hehe :))

ucapan maybe akan pnjg skit laa kan..
harap bersabar yee :))

untuk org2 yang disenaraikan di atas,mntk maaf
dari hujung kaki smpai hjung rmbut.
mme byk salah saya dekat korang korang and korang sume.
ad yang ter-lepas ckp,ter-ambik tnpa bgtau tuan pye,
ter-naik kn volume suara,ter-marah tnpa sebab,
ter-kasar bahasa,ter-buat kecik atii makan dalam da swaktu dengannye laa.

al maklum laa kan
saya manusia biasa yang x pena lpas dari salah dan silap,
manusia yang ade sribu kekurangan and cme ad mungkin satu kelebihan.
harap dimaafkan andai besar mne pun salah silap.
saya sentiase cuba untuk menjadi yang terbaik
untuk semua.harap dimaafkan kekurangan saya.

last sekali,selamatt hari rayaa korangg!!
jemput dtg uma ehh :))


No comments:

Post a Comment