Jul 1, 2010

my first award :))


my first award.
nice blogger&great blog special award.
million million thanks for the one who award me this.
she is ms.qurratu'aini wajihah :))

suka tak dapat award nii?bagi ucapan sikit.
mestila suke.my first award okey.sape tak suke kan?
orang tak normal je yang tak suke :DD
btw,time kaseh kat queee yang cantik :))

bintang tuu cantik tak di mata kamu?suka bintang?
mstila cantik..kdg2 rase mcm nk jd bintang pun ade :pp
tapi memang tak mungkin laa kan?so,saya da stop
berangan nak jd bintang da sekarang :))
sory.saya mmg suke merepek :pp

dua blog yang kamu selalu jenguk n bce entry brunyee.
saya nii x rmai follower.saya cme follow yang rpat2 dgn saya je.
al maklum laa da makin jao,so blog bwt saya tau mcm mne life dieorg.
btw,dua blog yang saya selalu sgt2 jenguk is
blog oh!my dear dorothy perkins! and ellephant shoeee.
evrytime saya online,saya akan tgk due blog nii.kire aktiviti wajib laa :D

bagi award nii kpd 3 blogger yang lain,jgn lupa yaa...
saya nii pemurah sikit.ahaks >.< so,nak bagi kat lebih dr 3 org.
orang orangnyee ialah

-nurfazura
-qurratu'aini wajihah(again for the award)
-afiqah shukri
-nabeela ami
-rose natasha


nurizzatifarhana


No comments:

Post a Comment