Jul 1, 2010

cerita.

malam tadi,saya im bersama seorang kawan saya.
diee nii baik.cantik.manis.peramah.
nama diee x prlu laa diberitahu.
yang penting diee nii prmpuann ehh :))
separuh dari perbualan.

saya:hyee :DD
diee:hyee babe!! :DD
saya:u ape cte skang??ok tak??
diee:i ok jee kott.
saya:ouhh i read your status.btol ke?
diee:yes.btol -_-'
saya:im so sorry.unbelievable.
diee:tu laa.mcm x caye pun ade.sedih2.
saya:sbar2.u will find someone btter after this :)
diee:emm..

ohh okey.selebihnye,saya x igt laa.sory2.
tp ble diee mluahkan tadi,saya pun dpt rse kesedihan diee.
saya taknak bayangkan kalau saya jadi diee.
saya tak sekuat mane untuk tempuh semua tuu.
dan insyaallah dengan izin Allah,saya tak jadi mcm tuu.
mintaak dijauhkan,amiiinnn. -_-'

due2 kawan saya.dieorang da lme bersama.
da hmpir 3 tahun tapi akhirnya,itulah kesudahannya.
mungkin ade hikmah untuk semua nii.
harap sii perempuan dapat bersabar ehh.
kalau ade pape,just cntact me babe!!
i will always support you babe!!
btw,i know you are a strong girl :)
u will find someone better in future.trust me :)





No comments:

Post a Comment