Jun 24, 2010

seseorang

sume orang ade crita.saya pun ade cerita.
cerita saya tentang seseorang.
pada masa dulu dulu kala,ade seseorang nii.
diee nii baik sangat.cantik sangat.
pada pertemuan pertama saya dengan saya,saya rasa seronok ble dengan diee.
pada mulanya,kami amat rapat.
kami sentiasa bersama.
kami bercerita bersama.gelak bersama.makan bersama.
yang paling penting,kami sentiasa meluahkan bersama.
bile ade masalah,diee laa yang saya cari.
diee tempat saya luahkan masalah.
diee laa tempat saya mengadu.
diee laa tempat saya menangis.
senang cerita.diee laa kawan saya smpai bila2.


tapi sekarang,semuanya berubah.
saya dan diee tidak lagi seperti dahulu.
kami makin jauh jauh dan semakin jauh.
kami tidak lagi berkongsi masalah bersama.
tidak lagi makan dan gelak bersama.
pada mulanya,saya merasakan tiada apa.
tetapi bile diee mule menjauhkan diri.
barulah saya sedar bahawa kami mungkin telah jauh.
mungkin juga saya bukan kawannya smpai bila2.
diee mungkin tidak mengharapkan saya lagi.


walaupun awak tidak lagi dengan saya.
walaupun mungkin awak telah lenyapkan saya.
saya tetap melihat awak dari jauh.
saya tetap mendoakan awak dalam setiap doa saya.
doakan awak sentiasa gembira dengan hidup awak.
doakan awak sentiasa sihat setiap hari.
doakan awak mendapat sahabat yang lebih baik dari saya.
dan doakan yang terbaik untuk awak.
saya sentiasa meletakkan awak sebagai yang terbaik untuk saya.
awak mengubah saya menjadi lebih baik.
setiap apa yang awak lakukan,awak laa yang terbaik.
saya tetap meletakkan awak sebagai sahabat saya smpai bile2.
saya sentiasa rindukan masa dulu dulu saya dengan awak.
saya mengharapkan saya tetap kawan awak smpai bile2.
itulah doa saya.itulah harapan saya.


kalaulah saya ade kekuatan untuk memberitahu namanya.

izztifrhana.

















No comments:

Post a Comment