Oct 12, 2010



(malaysian english version post) 
arini dapat tengok result. via ape? korang korang, just check via email. its more easy :) my result? alhamdulillah, images atas describe my feeling. im happy and sangat sangat bersyukur with my result :) and yang hapy lagi when mama and ayah happy! terharu ouhh ble dapat buat dieorang happy (pstt: mama makin suke my relationhip after tauu my result, lovee that awww! ) and korang korang, yang saya sayang sangat2, saya doakan korang dapat result gempak gempak tauu, lagi meletup dari saya :)


mama ayah husin selalu cakap, solat jangan tinggal, jangan lewat lewatkan. betul cakap dieorang (bukan nak menunjuk cume untuk berkongsi.) mase sem 2, saya banyak leka, solat selalu lewat and banyak lopong lopong.astagfirullahalazim ape nak jadi kan saya niii. usaha pun saya tak banyak. ending diee result saya turun sikit tapi ALLAH tuu nak tolong lagi, saya masih dalam lingkungan 3 and keatas. alhamdulillah. lepas tuu, mama ayah husin selalu pesan, kite jangan lupe DIA, mesti DIA akan ingat kite. usaha jee tak cukup, berkat doa kite, berkat doa sume orang, solat sume tuu penting. dari situ, saya berubah sikit sikit. alhamdulillah, saya solat sekarang pun da x lambat lambat :)ending diee, saya dapat result yang baik, yang boleh buat parent saya hapy dengan saya. so, berkat doa dari sume orang, berkat doa berkat perubahan saya, ALLAH tuu makbulkan doa saya, alhamdulillah :) hopefully lepas niii, saya boleh buat yang lagi baik dari sekarang. korang pun ok. mintak maaf kalau ade yang terase ke ape.seriiously im sorry peeps! saya cuma niat nak berkongsi ngn korangg. saya tak baik punnn. so, sme sme laa kte jadi yang lebih baik ok! :)


p/s to: mama ayah keluarga, pensyarah, syed hussein, sume kawan-kawan tak kiree kat 
           mne punn korang.
          -thanks alot for the support and everything! iloveeyou guys more than you ever
           think. :)


lovee you peeps!

No comments:

Post a Comment