Jul 2, 2010

tag :))

this is a tag from one of my fren :))
okey tag diee adalah:

apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu
member anda tikam belakang anda.
member saya sume baik baik belaka.
so men tikam2 belakang nii x pena laa wujud :))
but klu terjadi,xtau laa nak ckp ape kn,speechless -_-'

6 orang di hati anda.
saya sayang rmai org.sme org tuu ade dlm hati saya.
jadi,tu adalah lebih dr 6 org.
kalau nk sebut,mmg takkan habiss laa kan :DD

anda rasa anda comel.
wahh.cepu emas pye soalan kan.
diee slalu ckp saya comel tp saya akn jawab mstila takk!! :DD

single.
nope.i am proudly taken by him.
my mr syed hussein :DD
i love you dear.

blog yang anda suke.
blog yang saya follow of cos :))

adakah bilik anda kemas setiap hari.
hee.kemas laa tp klu da blik dr class,mmg xde laa :pp

lagu yang terakhir yang anda dengar.
tadi bkk mp3 nk charge,tbe2 trjmpe lgu2 lme.
so skang tgh dga lgu entah by afgan :))

last text message.
9.12am.thnks sbb kjut i eh :DD

last phone call.
answered call: my mr syed.
missed call: my uncle.
dialled call: quee.

hari terkahir anda menangis.
mse first day smpai kuala pilah.hee malu malu >.<

list 5 warna kegemaran anda.
purple.pink.red.black.grey.

orang terakhir anda ber-ym.
haha.tak ingat laa.berkurun x on ym :DD

game anda paling suke.
facebook.my cafe worrllddd :))

adakah anda peminat MCR.
tidak.not one of the fans.

apa perasaan anda menjawab tag nii.
penuh dengan kejujuran.haha.
cewah,xle bla ayat :DD

anda rase tag nii best.
boleh laa.heee :pp

tag lagi kepada 10 org.
xnk laa limitkn org.saya nak tag semua org :))

zatii :))










No comments:

Post a Comment