Jun 3, 2010

L.O.V.E



okey.petang petang nii,xtau nape tibe2 terdetik
nak cari sumthing kat internet.
and i found this.a website.a love website actly.
i tertarik ngn 3 artikel.firstly it is about my future situation.
a long distance love situation. :))
okey.here a few tips yang diee tlis:

kepercayaan kejujuran.emosi.komitmen.
kesetiaan.jangan letakkan banyak harapan.selalu berhubungan.

ouhh i get it now.tp im not sure pasal one of the tips.
jgn ltakkan banyak hrapan.im sorry.i just cant make it.
i love him with all my heart.its impossible yang i x ltakkan
hrapan yang tggi kt diee :))


okey.and actly i ade jgak bce some love story here
and finally lpas abs bce,air mte i jtuh and hti i trsentuh -_-
its not i nii jiwang bt then i really touch on it :))
okey.and i found some intresting phrases for me to remember :))


-sebelum kte mncari kkurangan org lain,carilah kkurangan dri sndiri.
adakah kte ckup smpurna utk dbandingkan dgn org lain?kalau ya,
maka kte berbohong atau kte PERASAN.kerana tiada manusia yg
SEMPURNA dlm dunia ini dan sntiase ade yg prlu diperbaiki.

-hakikatnya org2 yg mnyayangi dri kte kerana klbihan kte
dan mnerima sgala kelemahan kte,suda pstilah org ini
sgt ikhlas mnyayangi dri kte.

and last bt not least,this is only for you sayang.
pleease read me below here. :))

kalau awak tanye saya,sedalam mne cnta saya utk awak,
inilah jwapan saya.

"klu stu ari nnt awk khilangan suara,saya akn mmberikan suara
saya,supaya awk dpt bersuara balik.walaupun pada ketika itu,
saya akan bisu utk slamenye."

"klu stu ari awk kehilangan hati,saya akn mmberikan hti saya
agar awk dpt hdup slame lamenye,wlaupun pada ketika itu
saya tiada lg di dunia ini."

semuanya saya akan saya berikan utk awak.
awak jge laa dengan sebaiknya.

i love you so muchh sayangg.hold my hands and we will be tgeher frever <3


iloveyou.

No comments:

Post a Comment